(0372) 52-22-63

etcchv@ukr.net

Державне підприємство
«Чернівецький експертно-технічний центр Держпраці»

Новини


Фахівці Держгірпромнагляду долучилися до обговорення діяльності Центру надання адміністративних послуг у Чернівцях

26.11.2014

Фахівці територіального управління Держгірпромнагляду у Чернівецькій області взяли участь у засіданні круглого столу на тему : «Діяльність Центру надання адміністративних послуг у Чернівцях: досягнення, виклики, рекомендації щодо удосконалення діяльності», який відбувся учора в обласному центрі у конференц –залі бізнес-центру «Інтерсіті».

Дискусія у рамках круглого столу тривала понад дві години.
 
До обговорення було запрошено керівників та фахівців Центру надання адміністративних послуг, представників відомств, соціальних партнерів, експертів, громадських діячів.
 
Метою дискусії було обговорення результатів моніторингу роботи Центру надання адміністративних послуг, викликів та перспектив у сфері надання адміністративних послуг, формування практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності їх надання.
 
Захід відбувався у рамках проекту «Асоціація регіональних аналітичних центрів: інструмент для підвищення ефективності управління в регіонах України», що здійснюється Поліським центром міжнародних та регіональних досліджень у партнерстві з Чернівецькою обласною громадською організацією «Буковинська агенція регіонального розвитку», Асоціацією регіональних аналітичних центрів, міжнародною Асоціацією Інституцій Регіонального розвитку «МАІРР» та Асоціацією аналітичних центрів за відкрите суспільство (PASOS) за підтримки Європейського Союзу.
 
Довідково: у Центрі наданні адміністративних послуг м. Чернівці надаються 42 види адміністративних послуг. .
Через дозвільний центр 16 дозвільними органами видаються 52 види документів дозвільного характеру.
 
Серед тих, хто скористався послугами Центру, проводиться спеціальне анкетування.
 
Так, 56, 5% опитаних респондентів відзначають позитивні зміни в умовах отримання адміністративних послуг у зв'язку зі створенням та діяльністю Центру.
 
Також 11, 6% опитаних вважають, що умови отримання дозвільних документів були і залишаються зручними.
 
Частка опитаних, котрі бачать негативну динаміку обслуговування після створення Центру, складає 2,5% опитаних.
 
2,3%  також не відзначили позитивних змін.
 
Чверть опитаних, а це понад 27%,  не змогла дати однозначної відповіді на поставлені їм запитання.